Klantenservice

Op deze pagina lees je waardevolle informatie over je bestelling, betaling, verzending, garantie, retour voorwaarden en meer. Klik op de knoppen hieronder of lees onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

  • Ik loop vast in het bestelproces, kun je mij helpen?

Ons team staat graag voor jou klaar om te helpen. Neem contact met ons op per mail: klantenservice@KliederZ.nl of via het contactformulier. Wij reageren altijd binnen een paar uur (behalve middernacht ;-)). Spreek je liever iemand live? Bellen kan ook! Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 9.00 en 18.00u op 073 88 88 471. 

 

  • Een product is uitverkocht, kan ik het toch bestellen?

Mail gerust om te vragen naar de mogelijkheden. Het is goed mogelijk dat we het product kunnen bestellen of dat het al besteld is. Je kunt dan heel gemakkelijk je reservering bij ons plaatsen.

 

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gekregen. Wat nu?

Neem in dat geval even contact met ons op via: klantenservice@KliederZ.nl of 073 88 88 471. Geef aan wat je besteld hebt met daarbij jouw NAW gegevens. Dan checken wij of jouw bestelling bij ons binnengekomen is.

 

  • Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?

In de bestelprocedure (bij stap 1) kun je kiezen voor een ander afleveradres. Je bestelling wordt dan zonder factuur op dit adres afgeleverd. Handig als je een (kraam)cadeau wilt laten bezorgen! Liever een andere bezorgdatum? Ook dat kun je aan ons doorgeven (stap 3 in het bestelproces).

 

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja hoor, neem eerst even contact met ons op. Dit kan doorgaans doordeweeks in ’s-Hertogenbosch.

 

  • Ik woon buiten Nederland, kan ik een bestelling plaatsen?

Op dit moment kunnen alleen klanten uit Nederland en België via ons systeem bestellen. Wil jij jouw pakketje ergens anders bezorgd hebben? Neem contact met ons op via e-mail of het contactformulier. Wij kunnen je vast en zeker helpen.

 

  • Wat kost het inpakken via de cadeauservice?

Dit doen wij gratis als extra service. Geef bij stap 3 in het bestelproces aan dat je hiervan gebruik wilt maken. Schrijf hier ook je persoonlijke boodschap, dan zorgen wij ervoor dat jouw cadeau op een leuke en originele manier bezorgd wordt bij de ontvanger.

 

Staat je vraag er niet tussen? Je kunt ons altijd mailen via: klantenservice@KliederZ.nl of via het contactformulier. Je krijgt altijd snel een reactie van ons.