Home » Overige » Klantenservice » Retourneren

Retourneren

Onze droom is: tevreden en onbezorgde ouders en baby’s! Ben je toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Wij lossen het graag zo snel mogelijk voor je op. Samen zoeken we naar een oplossing.

 

Ruilen of retourneren (herroepingsrecht)

KliederZ.nl staat achter de kwaliteit van haar producten. Ben je desondanks niet tevreden over het artikel? Dan heb je het recht om deze (zonder opgaaf van reden) binnen 30 dagen na ontvangst retour te zenden. Uiteraard ben je welkom om de retourreden wel te vermelden. Let erop dat het artikel níet vies, gebruikt of beschadigd is en dat het in de originele KliederZ verpakking zit. 

 

Je hebt wettelijk het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. KliederZ hanteert echter 30 dagen. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag teruggestort. Voor het retourneren stuurt KliederZ je een retouretiket toe. Alleen een retourzending met track & trace wordt geaccepteerd. Indien je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, moet het product in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht dien je eerst contact met ons op te nemen via klantenservice@KliederZ.nl, je ontvangt van ons dan een instructie voor het retourneren. Wij storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terug, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Zie Algemene Voorwaarden voor een uitgebreid overzicht van de retourvoorwaarden.